Werkwijze 

Kennismaking

Wij maken graag kennis met u virtueel, of onder het genot van een kop koffie of thee.

Voor het maken van een vrijblijvende afspraak, kan virtueel op verschillende manieren. Via Skype, telefoon, ergens live op locatie.

Mogelijkheden

Wij kijken samen waar voor u de urgentie ligt en waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Afhankelijk van uw behoefte en budget bepalen wij samen hoe wij het beste kunnen starten.

Samenwerking

Als wij samen aan de slag gaan, ontvang u een overeenkomst van uw dienst met alle afspraken.

Zijn wij beiden enthousiast, zetten wij onze overeenkomsten en de samenwerking voort. 

Kosten

De mogelijkheid voor een eenmalige klus kan altijd , maar wij helpen u graag op regelmatige basis om u structureel te ontlasten. Hierdoor bouwen wij samen aan uw bedrijf. Het werken met structurele uren voor uw diensten weet u precies wat uw uitgaves zullen zijn. 

Afstemming en contact

Aan de slag voor u als Virutal Assistent betekent dat ik niet fysiek bij u op kantoor aanwezig ben, maar met name op afstand voor u werk. Voor een goede afstemming van het werk en de voortgang houden wekelijks contact. Indien gewenst kunnen wij elkaar ook af en toe ontmoeten voor een werkafspraak. 

Inhuur voor  facility services o.a receptionist zal dit op uw locatie plaatsvinden. 

Tarieven

Zoals beschreven is het (uur)tarief afhankelijk van de wijze waarop u ons in huurt voor uw diensten.

Wij bespreken de mogelijkheden graag met u tijdens een vrijblijvende kennismaking.

Vrijblijvend een afspraak maken ? 

BTW: NL002231511B33 | KvK: 75711222 | info@supportenservices.nl | Rotterdam

  • Facebook Social Icon
  • Instagram

©2019 Gemaakt door Support & Services A.M.A.